Radni sastanak na temu razmjene obavijesti i informacija o izvanrednim događajima

Obzirom na sve učestalije iznenadne promjene vremena uzrokovane klimatskim promjenama koje iziskuju pojačan angažman svih hitnih službi, danas je u Ravnateljstvu civilne zaštite održan radni sastanak s predstavnicima Ministarstva obrane, Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, Hrvatske vatrogasne zajednice, Hrvatskog zavoda za hitnu medicinu te Ravnateljstva policije.

Foto: MUP

Kako su kvalitetna koordinacija operativnih snaga te razmjena pravovremenih i provjerenih informacija ključni za preciznost i brzinu intervencije, na sastanku se razgovaralo o razmjeni obavijesti i informacija o izvanrednim događajima u realnom vremenu te uspostavi komunikacije putem TETRA sustava veze u slučaju izvanrednog događaja.

Sudionicima sastanka uvodno se obratio i ravnatelj Ravnateljstva civilne zaštite dr.sc Damir Trut i tom prilikom naglasio kako je iznimno važno nastaviti raditi na poboljšanju i unaprjeđenju platformi koje omogućuju dobru razmjenu informacija te istaknuo važnost održavanja ovakvih radnih sastanaka na operativnoj razini s ciljem daljnjeg unaprjeđenja komunikacije.

U tom smislu, novim Zakonom o elektroničkim komunikacijama predviđeno je donošenje pravilnika kojim će se, između ostaloga, propisati načini i uvjeti povezivanja svih hitnih službi u jedinstveni sustav za zaprimanje i obradu poziva u hitnim situacijama što će službama omogućiti korištenje naprednih tehničkih mogućnosti poput precizne lokacije pozivatelja koja jamči puno brže intervencije, a upravo preciznost i brzina intervencije znatno povećavaju sigurnost građana i turista.



Stranica