Kampanja Boranka je prva kampanja u Hrvatskoj, ali i cijeloj regiji, koja je osvojila nagradu Zlatni Euro Effie i pobijedila tisuće izvrsnih europskih kampanja
Euro Effie je najprestižnija europska nagrada za marketinšku učinkovitost, a Zlatni Euro Effie dodatna je potvrda izvrsnosti.
Kampanja Boranka, koju je za Savez izviđača Hrvatske osmislila agencija Imago Ogilvy, najveće je volontersko pošumljavanje opožarenih područja organizirano u Hrvatskoj. Prvu ovogodišnju vikend akciju u kampanji provelo je šestotinjak volontera iz raznih dijelova Hrvatske u splitskom naselju Žrnovnica te marljivo sadilo novu šumu koja je u potpunosti izgorjela u velikom požaru 2017. godine. Zasađeno je više tisuća sadnica, a cilj je posaditi 40-ak tisuća sadnica i drugog sadnog materijala u žiru i sjemenu do kraja trajanja kampanje koja završava sredinom studenog. Za sigurnost sudionika brinuli su se volonteri Crvenog križa, vatrogasci iz JVP Split i DVD Solin, a opremu za sadnju dopremili su djelatnici Ravnateljstva civilne zaštite MUP-a RH.
Više o kampanji Boranka možete saznati na poveznici: www.boranka.hr
Podsjetimo, danas je Savez izviđača Hrvatske moderna i suvremena nepolitička i nevladina udruga za djecu i mlade, koja okuplja 60-ak lokalnih izviđačkih udruga s područja 17 županija Republike Hrvatske. Savez aktivno sudjeluje u radu savjetodavnih tijela izvršne vlasti vezanih uz civilno društvo, volontiranje te rad s djecom i mladima, razvija partnerstva s relevantnim institucijama, organizira edukaciju za izviđačke voditelje, razvija međunarodna partnerstva i projekte s drugim nacionalnim izviđačkim organizacijama te provodi ostale aktivnosti kojima se ostvaruje cilj djelovanja izviđačkog pokreta – razvoj društvenih, tjelesnih, umnih, duhovnih i osjećajnih potencijala mladih ljudi, kao odgovornih građana te članova lokalne, nacionalne i međunarodne zajednice.
Stranica